ONLINE SİPARİŞLER: KARGO & İADE

GENEL KARGO BİLGİLENDİRMESİ

Ürünleri doğrudan Napoleon.com'dan satın aldığınızda, çeşitli teslimat yöntemleri (Eve Teslim veya Mağazadan Teslim Alma) aracılığıyla bir Türkiye Distribütörü aracılığıyla satın alma seçeneği sunulur.

Nakliye politikamız hakkında bir sorunuz varsa veya siparişinizi vermek için yardıma ihtiyacınız varsa, lütfen +90 (216) 315 82 38 numaralı telefondan bizimle iletişime geçin.

 

NAPOLEON.COM.TR'DEKİ STANDART ONLİNE SİPARİŞLER

İşleme:

14:00' kadar alınan siparişler 24 Saat içinde işleme alınacaktır.

16:00'dan sonra alınan siparişler 24-48 Saat içinde işleme alınacaktır.

Hafta sonu alınan siparişler takip eden Pazartesi günü işleme alınacaktır.

 

Teslimat Süresi:

Siparişinizin kargoya verildiği andan itibaren 3-10 iş gününe kadar.

Teslimat Yöntemi:

Müşterilerimize en iyi şekilde hizmet verebilmek için çeşitli Kargo ve Lojistik sağlayıcıları kullanıyoruz.

NAPOLEON PLANLI TESLİMAT HİZMETİ

Yalnızca İstanbul'a gönderilen siparişlerde geçerlidir.

Çoğu sipariş 3-5 iş günü içerisinde teslim edilmektedir.

Nakliye yetkilisi, ürün(ler)inizin teslimatını planlamak için sizi arayacak.

Görüştüğünüz teslimat aralığında teslimatı yapılacak. 4 saat değişkenlik gösterebilir.

Siparişiniz hasarlı veya eksik gelirse:

Lütfen +90 (216) 315 82 38 numaralı telefondan bizimle iletişime geçin.

 

SİPARİŞ TAKİBİ BİLDİRİMLERİ

Napoleon siparişleri için sipariş takibi mevcuttur. Siparişinizin ilerlemesiyle ilgili otomatik olarak üç (3) e-posta güncellemesi alacaksınız:

Sipaiş Onayı

Paketleme Durumu

Kargolandı Durumu

Teslim Edildi Durumu

VERGİLER

Web sitesinde gösterilen vergiler ödeme sırasında hesaplanır. Kredi kartınızdan tahsil edilen tutar faturanızda da gösterilecektir.

 

İADE POLİTİKASI

Napoleon.com'dan veya Napoleon Müşteri Deneyimi aracılığıyla satın alınan, kullanılmamış ve orijinal ambalajında olan ürünler, İade Politikası İstisnalarımızda belirtilmedikçe, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edilebilir.

Öğe(ler)in Napoleon tarafından alınması ve incelenmesinin ardından, öğelerin satın alma fiyatı ve geçerli tüm satış vergileri için orijinal ödeme biçiminde geri ödeme yapılacaktır. Teslimat ve iadeler için nakliye ücretleri iade edilmez. İadenize yardımcı olması için lütfen +90 (216) 315 82 38 numaralı telefondan Napoleon Müşteri Merkezi ile iletişime geçin.

 

İADE İSTİSNALARI

Nakliye ücretleri herhangi bir siparişte iade edilmez.

İade nakliye masrafları tüketiciye aittir.

HASARLI, ARIZALI VEYA EKSİK PARÇALAR

Ürünlerimizin yanındayız ve satın alma işleminizden memnun kalmanızı istiyoruz. Bir sipariş hasarlı, kusurlu veya eksik gelirse lütfen +90 (216) 315 82 38 numaralı telefondan Napoleon Müşteri Merkezi ile iletişime geçin.

NOTLAR

Paket teslimatını evinizde alabilmeniz gerekir, aksi takdirde teslimatınız reddedilebilir.

Gönderiler yalnızca Türkiye içerisinedir.

Sipariş işleme, nakliye ve teslimat için toplam süre aşağıdakilere bağlıdır:

Sipariş ettiğiniz ürün(ler)in mevcudiyeti.

Siparişinizin alındığı gün ve saat.

Ödemenin tamamlanması.

Siparişi/siparişleri teslim eden taşıyıcı(lar).

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR